بازار فرش ماشینی و دستبافت آقای فرش

یکی از نام‌های آشنا در صنعت فرش ایران، آقای فرش است. نامی شناخته شده که در میان مردم به کیفیت و تنوع شهرت دارد. اقای فرش با ارائه خدامات خوب در زمینه فروش محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده، شهرتی خوب در میان مردم به دست آورده است. آقای فرش در شهرهای مختلف کشور شعبه دارد و شما می‌توانید از آن محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

فرش ایرانی، تجلی فرهنگ و هنر

فرش ایرانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع دستی ایران، در تمامی جهان شناخته شده است. این فرش‌ها چه در مدل دست‌بافت و چه ماشینی، در خانه‌های مردم دنیا، رنگ فرهنگ و هنر ایرانی را جاری کرده‌اند. تا سال‌ها پیش، هنر فرش را بیشتر در فرش‌های دستبافت می‌شد دید. اما در سال‌های اخیر، با تنوع فرش‌های ماشینی و با بالا رفتن کیفیت و تراکم آن‌ها، دیگر تشخیص فرش ماشینی از دستبافت امکان‌پذیر نیست و حالا فرش ماشینی هم از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار شده است.

نکته مهم برای خرید فرش، تهیه آن از فروشگاه‌های معتبر و از مراکز فروش رسمی است. آقای فرش یکی از این مراکز است که با خیال راحت می‌توانید هر برندی را از آن تهیه کنید.

همچنین بخوانید ….

فرش های دستبافت از زمان های قدیم تا به امروز ارزش مادی و معنوی بالایی را دارند و توانسته اند با ویژگی های خاص خود جایگاه ویژه ای را در بین مردم و کشورهای مختلف پیدا کنند …

آقای فرش، ارائه کننده بهترین‌ها

آقای فرش وسواس خوبی در زمینه انتخاب بهترین برندها دارد. در فروشگاه‌های آقای فرش، شما نمی‌توانید فرشی بدون کیفیت پیدا کنید. در فروشگاه‌های آقای فرش، علاوه بر انواع فرش ماشینی و دستبافت، شما می‌توانید انواع تابلو فرش، گلیم، گبه و محصولات دیگر در این حوزه را پیدا کنید. هر برندی از فرش که مد نظر شما باشد، آقای فرش نمونه‌ای از آن را به شما عرضه می‌کند.

شعبه‌های مختلف آقای فرش در تهران و شهرهای دیگر در این آدرس‌ها قابل دسترسی هستند:

  • تهران- بلوار آیت‌الله سعیدی- بازار مبل یافت‌آباد- مجتمع کاسپین- طبقه سوم- تلفن: ۶۱۹۹۹-۰۲۱
  • تهران- حکیمیه- بزرگراه شهید بابایی- بلوار بهار- خیابان شکوفه شمالی- خیابان بهشت- تلفن: ۷۵۰۹۵۰۰۰-۰۲۱
  • کرج- فلکه اول گوهردشت- مجتمع نیکا مال- طبقه سوم- تلفن: ۶۱۶۳۰۰۰-۰۲۶۳
  • مشهد- جاده شاندیز- بین ویرانی ۳ و ۵- تلفن: ۳۱۷۳۹-۰۲۱
  • مشهد- جانبازان- مجتمع پاژ- طبقه دوم- تلفن: ۳۱۷۳۹-۰۲۱
  •  اصفهان- خیابان مصلی- جنب مصلی- تلفن: ۳۳۱۱۶۰۰۰-۰۳۱

در شهرهایی که هنوز شعب آقای فرش تاسیس نشده‌اند،‌ امکان خرید اینترنتی از طریق سایت این مجموعه امکان‌پذیر است. کافی است با شماره ۷۵۳۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید، تا کارشناسان این مجموعه ضمن ارائه بهترین مشاوره‌ها برای خرید فرش، شما را برای پیدا کردن فرش مورد نظرتان راهنمایی کنند.

بازار فرش ماشینی و دستبافت آقای فرش - قالیشویی مرکزی

بازار فرش دستبافت کرج

اگر ساکن کرج هستید، می‌توانید از بازار فرش دستبافت کرج برای خرید فرش‌های مورد نیاز خود استفاده کنید. علاوه بر این آقای فرش هم در گوهردشت کرج شعبه دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به خرید فرش کنید. شرایط مختلف اقساطی هم برای ساکنان این شهر در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تنوع طرح و نقش و قیمت در بازار فرش دستبافت کرج به گونه‌ای است که شما با هر میزان هزینه‌ای که در نظر دارید می‌توانید فرشی را خریداری کنید.

سفارش آنلاین خدمات قالیشویی مرکزی

با سفارش آنلاین خدمات قالیشویی خود از ۱۰% تخفیف ویژه سفارش آنلاین بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.