قالیشویی و خدمات شستشوی فرش از مهم ترین خدماتی هستند که در ایجاد پاکیزگی منزل نقش مهمی دارند. چرا که هر وقت وارد خانه ای می شویم یکی از اولین چیز ها که توجه ما را به خود جلب می کند، فرش ها و قالی های آن خانه هستند. ما ایرانی ها عادت داریم که کف خانه را با فرش بپوشانیم و زیبایی فرش برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما نکته خیلی مهمی که در این میان وجود دارد توجه به این موضوع است که اگر فرش و قالی تمیز نباشند، نه تنها جلوه ای به خانه نمی دهند، بلکه باعث کثیف و نا مرتب بودن سایر وسایل منزل می شوند و البته می توانند این ذهنیت را ایجاد کنند که صاحب خانه فردی نامنظم است که به پاکیزگی اهمیتی نمی دهد.

بسیاری از افراد ترجیه می دهند که برای شستشوی فرش خود به سراغ قالیشویی بروند یا در اینترنت به دنبال قالیشویی آنلاین بگردند. برخی هم ترجیح می دهند که شستشوی فرش در منزل توسط خود آن ها انجام گیرد. شایان به ذکر است که قالیشویی ها وظایفی دارند که به آن ها می پردازیم.

همچنین بخوانید ….

اتحادیه‌های صنفی با هدف حمایت از حقوق صنفی مشاغل مربوط به صنف خود، ایجاد همکاری و هماهنگی بین کسبه و همچنین حمایت از مصرف کنندگان ایجاد شده‌اند. اتحادیه قالیشویی کرج نیز….

ویژگی های قالیشویی معتبر

  • در قالیشویی های معتبر، شستن فرش های ماشینی و دستباف، به صورت جداگانه انجام می گیرد، زیرا فرش های دستباف، به دلیل نوع الیاف، رنگ آمیزی آن و نیز امکان رنگ پس دادن از روش های مختلفی برای شستشوی آن ها استفاده می شود.
  • مقدار زمانی که برای تحویل گرفتن فرش از هنگام تماس با قالیشویی تا وقت تحویل طول می کشد، ۴۸ ساعت می باشد و در این صورت مشتری فرش های خود را می تواند به صورت لوله و کاور شده تحویل بگیرد.
  • رعایت شئونات اسلامی در هنگام شستشوی فرش برای بسیازی از افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین در این مراکز، شستشو با آب کر، پاک و یا آب پاکیزه چاه انجام می شود. به این صورت در مصرف آب شهری و بیت المال نیز صرفه جویی می شود.
  • به منظور طولانی بودن عمر فرش در صورت ریختن هر نوع موادی بر روی فرش لازم است، ابتدا آن قسمت را با دستمال نمدار پاک کرده و هیچگاه در این موارد آب را روی فرش نریزید. همچنین موادی نظیر نوشابه موجب پوسیدگی فرش می شوند.
  • یک قالیشویی خوب در هنگام شستشوی فرش های کهنه و پوسیده، قبل از شستشو در ابتدا مشتری را از سلامت فرش آگاه کرده و سپس با رضایت وی و ذکر برخی نکات لازم اقدام به شستشو کرده و در صورت آسیب به فرش، آن را رفو و ترمیم می کنند.
  • یک قالیشویی خوب و معتبر می تواند شامل مجموعه ای باشد که بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه دهد. اما الزاما بدین معنا نیست که همیشه قیمت های پایین، نشان دهنده خوب بودن خدمات آن ها باشد. بنابراین باید فاکتور های زیادی در این زمینه مورد توجه قرار گیرند.
  • از دیگر ویژگی های یک قالیشویی معتبر، تعهد و نظم آن ها می باشد و اینکه فرش را همانطور که تحویل گرفته به صورت تمیز و سالم و بدون آسیب دیدگی در موعد مقرر در اختیار مشتری قرار دهد.

سفارش آنلاین خدمات قالیشویی مرکزی

با سفارش آنلاین خدمات قالیشویی خود از ۱۰% تخفیف ویژه سفارش آنلاین بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.