قالیشویی

قالیشویی


قالیشویی مرکزی کرج با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فرش شمارا می شوید

شست و شوی فرش ها در این دوران شیوع کرونا به یکی از معضلات خانواده های ایرانی تبدیل شده است. ما نیاز داریم که در این دوران بهداشت را به بهترین شکل ممکن رعایت کنیم و چون فرش ها یکی از وسایلی هستند که ما بیشترین ارتباط را با آن ها داریم. هر روز بر روی فرش راه می رویم و می نشنیم پس بهتر است از سلامت آن ها مطمئن باشیم. قالیشویی مرکزی کرج با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی سازمان جهانی بهداشت، فرش های شما را می شوید و با کمترین ریسک به شما تحویل می دهد.

دریافت خدمات قالیشویی در کرج
۰۲۶۳۲۷۲۷۰۶۰
۰۲۶۳۲۷۰۰۱۲۶
سفارش آنلاین
روی لینک ها کلیک کنید

چگونه می توان به قالیشویی ها اعتماد کرد؟

قالیشویی مرکزی کرج این افتخار را دارد که در کنار بهترین متخصصان و کارگران یکی از بهترین و عمیق ترین شست و شو ها را برای شما به ارمغان می آورد. اما سوال اصلی این است که چگونه می توان به یک قالیشویی اعتماد کرد.

تمام کارکنان و پرسنل ما آموزش دیده اند که چگونه و در چه مدت فرش ها را شست و شو دهند تا مطمئن شویم که هیچگونه اثری از ویروس ها بر روی آن باقی نماند. دخالت کم انسان ها در پروسه ی شست و شو و استفاده از لباس های مخصوص و ماشین های شست و شو و خشک کن نیز به ما کمک می کنند تا در کنار شست و شوی مناسب، امنیت خانواده شما را نیز تضمین کنیم.

به طور خلاصه ما این گونه سلامت شما را تضمین می کنیم:

۱٫ آموزش کامل پرسنل

۲٫ شست و شو با بهترین مواد شوینده

۳٫ رعایت مدت زمان مناسب شست و شو

۴٫ استفاده از لباس های مخصوص برای پرسنل درگیر با فرش ها

۵٫ استفاده از ماشین های شوینده و اتومات

۶٫ خشک کردن در کمترین زمان ممکن

۷٫ تحویل با بسته بندی مناسب

آیا شست و شوی فرش ها واقعا نیاز است؟

جواب این سوال یک بله محکم است. همه نیاز دارند تا فرش ها را بشویند چرا که این بخش از خانه ی ما یکی از پر استفاده ترین بخش ها است. فرش ها آلودگی زیادی را جذب می کنند. بافت زبر فرش و تماس دائمی این پوشش با انسان ها و وسایل مختلف باعث می شود که یکی از آلوده ترین بخش های خانه ما باشند.

اگر فرش خود را برای مدت طولانی نشویید آلودگی ها و بیماری های بسیاری را به خانه ی خود دعوت می کنید و سلامت خود و خانواده ی خود را به خطر می اندازید. یکی از بهترین روتین ها برای حفظ سلامت خود شست و شوی مداوم فرش ها است. مواد شوینده یکی از راه های مبارزه با ویروس هایی از جمله کرونا هستند. درباره ی ویروس کرونا باید اشاره کرد که تنها راه مقابله شناخته شده برای مبارزه با این ویروس کشنده مواد شوینده است و متخصصین ما با توجه به این موضوع فرش های شما را شست و شو می دهند.

قالیشویی ها چگونه ویروس را از بین می برند؟

همان گونه که پیشتر اشاره کردیم تنها راه برای از بین بردن ویروس کرونا بیرون از بدن، شست و شوی آن با مواد شوینده است. باید دقت داشته باشید که حداقل زمان لازم برای از بین بردن این ویروس ۳۰ ثانیه است. قالیشویی ها با استفاده از مواد شوینده و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مدت زمان مصرف مواد شوینده و همچنین نوع شوینده و مدت زمان خشک کردن و روش های آن باعث می شوند که فرش شما عاری از هر گونه ویروس به خانه ی شما بیاید.

برای رعایت سلامت شما و جامعه، شست و شوی فرش ها اهمیت زیادی دارد. با توجه به مسئولیت همگانی در جهت پیشگیری از ویروس کروه سعی کنید که موارد زیر را رعایت کنید.

۱٫ هرگز خرید های خود را بر روی فرش قرار ندهید. سعی کنید این وسایل را برو روی سطوح قابل شست و شویی مانند کابینت و سرامیک بگذارید.

۲٫ اجازه ندهید کودکان روی فرش وقت بگذرانند. سعی کنید در محیط بازی کودک خود پارچه ای تمیز پهن کنید.

۳٫ با توجه با ماندگاری ۴ روزه ویروس کرونا بر روی کفش ها هرگز، حتی برای چند ثانیه هم با کفش توی خونه نروید.

۴٫ فرش ها را با فاصله زمانی کوتاه مدت برای شست و شو بفرستید.

با رعایت این نکات تا حد زیاد از پخش شدن ویروس در محل زندگی خود و بر روی فرش جلوگیری خواهید کرد و به سلامت خود و خانواده خود کمک خواهید کرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.