قالیشویی در گلشهر

قالیشویی در گلشهر


قالیشویی در گلشهر

قالیشویی در گلشهر | این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. از زمان‌های قدیم تا کنون فرش در خانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. فرش‌ها هم پس از مدتی کثیف شده و به شست و شو احتیاج دارند. در گذشته فرش‌ها را در منازل می‌شستند اما با گذشتن زمان و متداول شدن زندگی آپارتمانی، قالیشویی‌ها جایگزین شدند.

دریافت خدمات قالیشویی مرکزی کرج
۰۲۶۳۲۷۲۷۰۶۰
۰۲۶۳۲۷۰۰۱۲۶
سفارش آنلاین
روی لینک ها کلیک کنید

مزایای شستشوی فرش:

شستن فرش در قالیشویی مزایای زیادی نسبت به شستن آن‌ها در منزل دارد. برخی از این مزایا عبارتند از؛

 آسیب رسیدن حداقلی به فرش‌های مختلف

شستن فرش با روش‌های سنتی و در منزل بعضا موجب آسیب رسیدن به بافت فرش‌ها و به خصوص نمونه‌های ظریف‌تری چون فرش‌های دستبافت می‌شود. شست‌وشوی این فرش‌ها با روش‌های نادرست می‌تواند موجب مخلوط شدن رنگ‌ها و از دست رفتن جلوه و زیبایی فرش بشود.

 مصرف بیش از حد آب

در روش سنتی شستن فرش آب زیادی مصرف می‌شود که این آب از آب آشامیدنی و لوله‌کشی منازل است. در حالی که در قالیشویی‌ها از آب کمتری استفاده می‌شود و معمولا این آب از آب ‌چاه تامین می‌گردد.

انتخاب قالیشویی خوب در گلشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا امروزه قالیشویی‌های زیادی تاسیس شده‌اند که برخی از آن‌ها با وجود تبلیغات فراوان از کیفیت و استاندارد لازم خدمات برخوردار نیستند. در ادامه به معیار‌های یک قالیشویی خوب در گلشهر می‌پردازیم.

معیار‌های یک قالیشویی خوب

  •  یک قالیشویی خوب در وهله‌ی نخست باید مجاز باشد.
  •  بهره‌مندی از ماشین‌آلات مدرن و بهترین امکانات. یک قالیشویی خوب در گلشهر از ماشین‌آلات مدرن و استاندار برای شست‌وشو استفاده می‌کند. با این تجهیزات احتمال آسیب دیدن فرش و باقی ماندن لکه‌های ماندگار تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.
  • قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های یک قالیشویی خوب در گلشهر است. البته به خاطر داشته باشید که قیمت ارزان را تنها ملاک انتخاب قالیشویی قرار ندهید.
  •  دیگر معیار مهم، خوش قولی و نظم در زمان تحویل فرش‌هاست.
  •  یک قالیشویی خوب در گلشهر برای جلوگیری از کثیف شدن مجدد فرش‌ها در زمان تحویل، آن‌ها را لول کرده و در کاور تحویل می‌دهد.
  •  معیار دیگر انتخاب، در دسترس بودن قالیشویی از نظر مکانی است. به همین دلیل افراد به دنبال قالیشویی نزدیک گلشهر هستند.
  • حسن شهرت نیز معیار مهم دیگری است که حتما هنگام انتخاب قالیشویی باید به آن توجه کرد.
  •  رعایت احکام شستشوی اسلامی توسط قالیشویی هم دارای اهمیت بسیار زیادی است.

قالیشویی مرکزی کرج تمامی خدمات و ویژگی‌های یک قالیشویی خوب در گلشهر را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.